Siguranța pasagerilor pe drumul dintre două țări

Siguranța pasagerilor pe drumul dintre două țări nu este singurul aspect urmărit de către aceștia, ci ei au o listă de așteptări pe care le vor a fi îndeplinite din partea unei firme de transport internațional. Alegerea unei firme care să îți asigure transportul la câteva mii de kilometri este, totuși, o alegere ce implică responsabilitate pentru că dorința fiecăruia este să ajungă în siguranță la destinație, într-un timp, cât se poate, de scurt și să nu întâmpine neplăceri sau disconfort pe parcursul călătoriilor. Poate reprezenta un fapt dificil respectarea tuturor principiilor, dar este ceea ce atrage clienți și ceea ce trebuie să urmăriți indiferent de distanța pe care doriți să o parcurgeți.

Iată doar câteva dintre aspectele cele mai importante atunci când alegeți un mijloc de transport internațional:

  1. Siguranța autovehiculelor. Nu doar șoferul este cel ce trebuie să ofere siguranță pasagerilor, ci și autovehiculul cu care sunt transportați aceștia. Unele microbuze, autocare a căror timp de viață pe carosabil a depășit cu mult limita legală reprezinte adevărate pericole pe străzile pe care circulă din cauza pieselor uzate, dar și a caroseriei vizibil afectată de scurgerea timpului. De acest fapt sunt responsabile firmele de transport care trebuie să asigure mijloace conforme legislației pentru deplasare pe rute mari și reprezintă unul din aspectele pe care le puteți vedea din timp și care vă poate face să vă schimbați părerea.
  2. Curățenia în autovehicule. Un transportator ce își respectă clienții va avea grijă ca niciun pasager să nu sufere după lipsa de bun simț a altora și nu va permite să pornească la drum cu microbuzul/autocarul în stare dezirabilă, ci se va îngriji de aspectul plăcut al acestuia.
  3. Amabilitatea șoferilor. Este un aspect important tocmai pentru că relevă același principiu al respectului. Șoferii sunt reprezentanții direcți ai firmei, cei care se prezintă în fața clienților și sunt imaginea întregii companii, iar pentru ca acest fapt să nu distrugă complet ceea ce firma pune calitativ la dispoziție este important ca șoferii să fie pe măsura pretențiilor. Comunicarea cu pasagerii în limitele bunul simț și a normalității și crearea unui climat plăcut pe parcursul transportului sunt punctele pe care pulsează clienții atunci când se gândesc la termenul de ”amabilitate” în ceea ce privește un șofer. Desigur că nici dialogul în plus, fără noimă sau deranjant nu este un punct forte pe care ar trebui să se axeze un șofer deoarece meseria lui este de a conduce și a oferi informații utile într-un mod respectuos față de interlocutor.
  4. Timp de așteptare mic. Nimeni nu se gândește la o călătorie cu viteza luminii pentru asta ar periclita, cu siguranță, principiul securității umane, dar fiecare călător își imaginează transportul la destinație în intervalele de timp propuse anterior de către transportator. Pauzele extraordinar de dese nu vor reprezenta un confort pentru pasageri, ci dimpotrivă, îi obosește și enervează deoarece se întârzie momentul ajungerii. De asemenea, nici momentele în care se încurcă ruta sau nu se consultă un GPS în prealabil pentru a nu greși drumul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *